lirc

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Nie, 24 Sie 2014, 22:42:32 CEST

On 08/24/14 22:14, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia niedziela, 24 sierpnia 2014 20:16:14 Grzegorz Sójka pisze:
> [...]
>
> http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=195778
> Przeczytaj uważnie. To jest rozwiązanie, ale łatwo nie będzie.
Może rzeczywiście by pomogło jednakże sytuacja nie jest taka sama. U
mnie jest wszystko deterministyczne. Po przejściu na jajko 3.15 dzieje
się dokładnie nic. To nie jest tak, że pilot czasem działa a czasem nie.
Komenda irw nie wypluwa dokładnie nic, nie ma skoków obciążenia CPU.
Problem więc jest chyba nieco innego rodzaju.
Z głupich pomysłów może wystarczy przekompilować lirca z nowym kernelem.
W każdym razie z braku inputlircd w PLD chwilowo odpuszczam.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.