OwnCloud - czy ktoś używa w PLD?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Sie 2014, 22:00:15 CEST

Jeśli jest ktoś, kto używa serwera owncloud na swoich maszynach, prosiłbym o
kontakt w celu konsultacji. Mam taki serwer na swoim domowym NAS-ie (Zyxel
NSA-310), co prawda w wersji 5, ale działa z Androidowym klientem. Poprawiłem
wczoraj paczkę klienta linuksowego (mirall) i też działa. Następny krok to
zrobienie sobie serwera pod Linuksem. Mamy paczkę w repo z najnowszą wersją,
którą sobie zbudowałem i będę sprawdzał. Ale interesuje mnie teraz kwestia
synchronizacji dwóch serwerów, w szczególności tego mojego NAS-a z serwerem na
zewnętrznej maszynie pod Linuksem. A jako,że to nie musi wszystkich
interesować, to proszę na priv :-)