Re: Co mi się porobiło z systemem/maszyną?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Sob, 8 Lut 2014, 15:16:35 CET

On Fri, 17 Jan 2014, lord_Niedzwiedz wrote:

>    Ja tam walę z tąd:
> http://pl.docs.pld-linux.org/pld_dok.html#instalacja_chroot

To niestety w ogóle nie działa :(
Wszystko szlag trafia przez cudownego rpm5 i db5.2 - próbowałem już kilka
kombinacji i w zasadzie za każdym razem wywala się na etapie gdy
zainstaluje poldka, rpma i przerobi bazy. Zonk - i już się nic nie da
zrobić.

Chyba niestety pozostaje wyłącznie metoda z dlugosz.eu...

Pozdr,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl