wersja stabilna

Paweł Lęcznar maillistpld w gmail.com
Sob, 15 Lut 2014, 11:09:36 CET

W dniu 2014-02-14 21:14, Arkadiusz Miśkiewicz pisze:

> Zobacz czy to wystarczy i czy składa tylko rootfsa (wywołanie z initrd nie
> powinno składać reszty, jedynie rootfsa).

wywołanie zarówno z initrd jak i z rescuecd (rzecz jasna po odpowiedniej
edycji /etc/mdadm.conf) kończy się to tak

# mdadm --assemble --auto=yes --config=/etc/mdadm.conf
mdadm: an md device must be given in this mode

i macierz się nie składa, gdy do initrd wrzucę wywołanie

# mdadm --assemble --auto=yes /dev/md0 /dev/sda /dev/sdb

to macierz się składa ale system się nie uruchamia - ta sama historia co
wcześniej - brak /dev/md0p1, dopiero gdy za tym wywołaniem dodam

# mdadm --auto-detect

to system się uruchamia.