[OT] LaTeX, beamer i brak tytułów slajdów i bloków

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 24 Lut 2014, 19:22:46 CET

Może ktoś obeznany z LaTeX-em się tu objawi... mam nadzieję.
Próbuję robić prezentację w beamerze i mam kłopot z tematami. Jeśli nie użyję
usetheme, to wszystko jest na swoim miejscu, chociaż wygląda kiepsko. Jeśli
próbuję użyć jakiegokolwiek tematu, znikają mi wszelkie tytuły, nie pojawiają
się elementy graficzne itp. Po prostu szlag trafia wszystko.
Czy ktoś może się z czymś takim spotkał? Sprawa dotyczy wersji dostępnych w
naszej dystrybucji. Może brakuje mi jakiegoś pakietu, ale LaTeX przy
kompilacji nie wypluwa błędów.