[OT] Cudzysłowy, apostrofy, spacje a rsync

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Pią, 10 Sty 2014, 12:03:31 CET

Od razu mówię, że na rsyncu się nie znam i wiem, że takie odpowiedzi są
nieco denerwujące ale ja _dokładnie_ ten sam problem rozwiązałem przy
użyciu csync'a.
Nie wiem czy Ciebie to urządzi bo:
1. nie jest rozwijany i aktualnie nie wspiera szyfrowania więc konieczny
jest tunel,
2. to raczej rozwiązanie do stałej synchronizacji a nie "na żądanie".
Zaleta jest taka, że jak już raz skonfigurujesz to dalej działa już w
pełni automagicznie łącznie z tym, że udało mi się uzyskać "topologię
gwiaździstą" gdzie wszystkie moje maszynki (łącznie z lapkiem i
tabletem) synchronizują się z moim szrot-serverkiem.
Jak byś się zdecydował to służę supportem.
PS. Spacje w nazwach mu nie przeszkadzają.