[OT] Cudzysłowy, apostrofy, spacje a rsync

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 10 Sty 2014, 13:35:48 CET

Dnia piątek, 10 stycznia 2014 13:05:31 Kacper Kornet pisze:
[...]
> Spróbuj:
>
> rsync -avu -e ssh "ed w geralt:'$PWD/'" "$PWD"

Zadziałało. Dzięki. Na to nie wpadłem. Jakoś wewnętrznie byłem przekonany, że
jak tekst jest w pojedynczych apostrofach, to bash go nie podmieni... Nie mam
pojęcia dlaczego zignorowałem fakt, że te pojedyncze apostrofy są w podwójnych
i już nie mają swojego magicznego znaczenia. Jak dobrze spytać się mądrych
ludzi, zawsze się człowiek czegoś nauczy :-)