[OT] Zapytanie o kartę graficzną

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Sty 2014, 14:07:06 CET

Kolega poprosił mnie o przekazanie na listę poniższego zapytania, ponieważ
chwilowo sam nie może tego zrobić.

----------  Treść przekazywanej wiadomości  ----------

Temat: ATI
Data: niedziela, 19 stycznia 2014, 18:45:03
Od: Grzegorz Sójka <grzes w mini.pw.edu.pl>
Do: Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>

No cześć,

Mam prośbę. Prześlij na listę pld bo ja jestem chwilowo "odpięty".
Odpowiedzi sprawdzę sobie przez archiwum.

Witam serdecznie.

Szukam (w miarę taniej i najlepiej cichej - tylko praca biurowa) grafiki
która obsłuży mi 4 monitory na cyfrowym DVI (z dokładnością do
ewentualnych przejściówek byle by poszło cyfrowo). Zależy mi także na
tym aby pod X'ami wszystko chodziło jako jeden DISPLAY. W tej chwili mam
dwie karty dwugłowicowe i nie jestem w stanie rozciągać/przenosić okien
pomiędzy monitorami podpiętymi do różnych kart. Znalazłem coś takiego:
Gigabyte HD7770 1GB DDR5 128bit PCI-e OC Rev.2
No i mam pytanie:
1. Czy do DisplayPortu da się bez problemu podłączyć monitor DVI? Nie
mam doświadczenia a widzę że są różne przejściówki (jakieś active
cokolwiek to znaczy).
2. Czy wszystkie 4 głowice pójdą jako jeden DISPLAY??
Ewentualnie jak ktoś zna jakieś inne karty które dadzą sobie radę (w
okolicy 300PLN) to proszę o info.

Pzdr