[OT] Jaki filesystem na pendrive?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Sty 2014, 14:36:20 CET

Dnia poniedziałek, 20 stycznia 2014 14:26:46 lord_Niedzwiedz pisze:
[...]
> Więc widzisz, że to nie wina oprogramowania.

A może jednak? Bo pendrive to nie dysk twardy (standardowy, tależowy). Inna
technologia, inna obsługa. Nie bierze w niej udziału jedynie sterownik
filesystemu. I może akurat tutaj coś nie gra jak należy.

> A pod windows z powrotem je widziałeś ??
> W MBR Ci się nic nie zmieniło ??!!

Nie, nic się nie zmieniło. I pod Windows pliki były.

> Raczej ??!!

Toż napisałem żem był, że na VFAT pliki nie znikają...