systemd a hdparm w czasie startu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 22 Sty 2014, 09:51:02 CET

Dnia środa, 22 stycznia 2014 09:34:44 lord_Niedzwiedz pisze:
>          Stary wywal tego laptopa.
> Szkoda czasu.

A dasz mi 4kPLN na nową maszynę, która spełni moje wymagania i bez problemu
posłuży mi kolejne 4-5 lat (lekkie, cienkie 13" z i7 pod maską chodzące na
baterii ~8h)? Nie? Tak myślałem... Ja muszę dopiero na niego zarobić.

> 80-150 MB/sec to mają dyski talerzowe.
> Oczywiście czasy dostępu są zupełnie inne.

Tyle to ja wiem. Mam takie transfery po SATA w stacji roboczej w robocie.

> Ja przy ssd 2,5 cala wyciągam min 400-500 RW.
> Przy macierzy mdadm 4*SSD RAID5 jest to wartość 1,2 - 1,5 GB/s !!

Dość trudno się nosi w plecaku serwer z macierzą... :-/ Wyluzuj.