Odbieranie plików po Bluetooth pod KDE (bluez+bluedevil)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 30 Sty 2014, 20:39:54 CET

Czy ktoś ma może działającą konfigurację, która pozwala na odbieranie plików
wysyłanych np. z telefonu komórkowego, na komputer? Chodzi mi o kombinację
bluez+bluedevil (bluez-5.14-1, kde4-bluedevil-2.0.0-0.20131218.1). Mam
wrażenie, że nie mam działającego po prostu serwera odbierającego pliki, ale
nie umiem go uzyskać.