Jak skonfigurować czasami podłączaną mysz (włączenie emulacji 3-go przycisku)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 20 Cze 2014, 09:34:08 CEST

Witam.
Mam myszkę na BT, którą okazyjnie używam. Niestety, jest ona bardzo prosta, bo
ma jedynie 2 przyciski, a mi bardzo brakuje trzeciego, środkowego. Dla
urządzeń statycznych można to sobie włączyć w pliku konfiguracyjnym dodając
opcję Emulate3Buttons. Ale jak to zrobić w przypadku urządzenia, które jest
podłączane/aktywowane okazyjnie? Bardzo bym poprosił o jakieś w miarę proste
wyjaśnienie lub namiar na sensowny opis.