OT: SATA<->IDE

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Czw, 6 Mar 2014, 10:35:18 CET

Witam serdecznie,

Mam pytanko (trochę nie w temacie). Mam kilka dysków IDE w dobrym stanie
i kupiłem do nich przejściówkę 2 kierunkową sata<->ide. Niestety,
podczas zapisu lawinowo pojawiają się błędy w transmisji. Z DVD nie ma
problemu (tylko odczyt). Zastanawiam się czy warto szukać czegoś innego
czy sobie odpuścić. Dla tego mam pytanie: widział ktoś taką działającą
przejściówkę czy to twór znany jedynie z podań ludowych?

PS. Brak wolnych slotów PCI/PCIe na płycie.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.