lm_sensors & HP DC7900

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Śro, 12 Mar 2014, 13:30:39 CET

On 03/12/14 11:39, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia wtorek, 11 marca 2014 22:20:30 Grzegorz Sójka pisze:
> [...]
>
> A coś sensownego zwraca to?
> cat /sys/class/thermal/thermal_zone?/temp
Nie ma żadnych plików o nazwie temp*

coretemp poszło, była literówka w konfigu. Więc najważniejsze jest bo
mam temperaturę procka. Tak czy inaczej miło było by się dobrać do
reszty (przede wszystkim wiatraczki). Ma ktoś jakiś pomysł o co może
chodzić z tym SMSC unknown chip with ID 0x0b00??

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.