Intel AMT

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Pon, 17 Mar 2014, 16:36:55 CET

On 03/17/14 14:54, Jan Rękorajski wrote:

> Spróbuj amtterm. Więcej nie pamiętam, bawiłem się tym dawno temu.
Niewiele to warte. Co prawda terminal da się na tym podnieść ale z lilo
już nie idzie (przynajmniej mi nie poszło). O tyle jestem
zainteresowany, że maszynka będzie w przyszłości chodzić headless. Nie
musiał bym biegać z monitorem i klawiszami w razie zwałki po updacie.
Trudno położę szregówkę.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.