Re: Vserver i instalowanie pakietów - co popsułem?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Czw, 20 Mar 2014, 09:43:09 CET

Wiadomość napisana przez Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> w dniu 20 mar 2014, o godz. 09:05:

> ...a nie masz czasem binarek 32-bit na 64-bit systemie albo na odwrót?

Nic z tych rzeczy, wszystko na czysto x86_64.
Zresztą jaki by to miało związek, skoro jasno widać że rozchodzi się o brak komendy ldd?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl