wvdial skopany

Light-I light-i w o2.pl
Śro, 1 Paź 2014, 11:44:24 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 01.10.2014 11:19, od lord_Niedzwiedz:
> poldek:/all-avail> uninstall usb-modeswitch-* Zamiennik  wpostaci:
> [root w Misiek ~]# pppd /dev/ttyUSB0 noauth crtscts lock defaultroute
> usepeerdns lcp-echo-failure 4 lcp-echo-interval 65535 persist holdoff 1
> maxfail 3 unit 15 connect "/usr/sbin/chat -v TIMEOUT 60 ABORT ERROR '' ATZ OK
> 'AT+CGDCONT=1,\"IP\",\"darmowy\"' ABORT 'NO CARRIER' OK 'ATDT*99#' CONNECT"
>
> , wkurza mnie (skoro mam pakiet wvdial powinien działać). Jest libre office,
> a można korzystać z vim'a (i korzystam). Ale nie o to chodzi.
Wpisz to do jakiegoś pliku *.sh albo stwórz aliasa w .zshrc (też używam zsh) i
poszukaj okazji do relaksu… ;)
No bo chyba nie oczekujesz od develów PLD, że będą naprawiali porzucony inny
projekt ? Ewentualnie możesz próbować skłonić do tego człowieka, który wvdial
stworzył, lub kogoś innego, któremu by na tym zależało…
Nawiasem mówiąc, to chyba pppd miał jakąś dziurę bezpieczeństwa, na której
vwdial miał prawo działać. pppd ma własne pliki konfiguracyjne…
--
Pozdrawiam,
Light-I