Csync2

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Pon, 6 Paź 2014, 23:30:32 CEST

Witam serdecznie,

Skompilowałem sobie ze źródeł csync2-2.0. Generalnie poszło w miarę bez
trudu i działa (nie udało mi się skompilować RPM tylko zbudowałem
binarkę). Jedno mnie trochę denerwuje. Wymagany jest sqlite3 a
konkretnie biblioteka:
/lib64/libsqlite3.so.0
Tyle, że to dziadostwo szuka:
/lib64/libsqlite3.so
i trzeba linka robić.
Jak ktoś wie jaką "krzywdę" trzeba mu zrobić, żeby kulturalnie ładował
/lib64/libsqlite3.so.0
to niech się przyzna ;).

PS. 1. Jak by komuś chciało się speca poprawić, żeby zamiast 1.34
budowało się 2.0 to było by super (ja próbowałem ale chyba za cienki
jestem).
2. Po jednej stronie mam PLD a po drugiej routerek na OpenWrt - so far
so good!

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.