Csync2

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 7 Paź 2014, 15:06:31 CEST

On 10/07/14 10:00, Grzegorz Sójka wrote:

> Wypraszam sobie, podjąłem heroiczną próbę dogadania się z builderem ale
> nie był łaskaw przemówić do mnie w zrozumiałym języku. Foch!
>
> PS. Dzięki wielkie.
Przydało by się w wolnej chwili poprawić zależności: w wymaganiach jest
sqlite ale to i tak korzysta z sqlite3 (bison i flex też wydają się
niepotrzebne ale mogę się mylić). Krzyczy za to, że nie może zrobić
dokumentacji bo nie ma pdflatex ale być może to tylko "czcze przechwałki".

Z ciekawostek: być może by mi się udało tyle, że kompilacja wywraca się
losowo z -j8.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.