iptables

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Śro, 29 Paź 2014, 22:19:02 CET

On 10/29/14 20:58, lord Niedzwiedz wrote:
>          Dupę zawracacie Towarzyszu po godzinach  ;-)
>
> /etc/sysconfig/static-routes
>
> from 217.92.12.64/26 table 20
> eth0 default via 217.92.12.65 table 20
>
> from 80.44.164.0/24 table 10
> eth1 default via 80.44.164.1 table 10
>
> I żadnych innych wpisów. I gra muzyka.
> Oba interface'y odpowiadają na pingi.
> Czego mi się w cisco już tak łatwo nie udaje zrobić.
> Kernel nie istotny, działało mi od zawsze.
Dzięki wielkie. To ciekawe, muszę zapamiętać. Jednakże u mnie tak łatwo
nie będzie (nie chcę głowy zawracać więc nie będę dokładnie opisywał
jaki jest setup dość, że są 2 ethernety i 4 tunele na jednym IP).

Tak czy inaczej z dumą ogłaszam, że zwalczyłem! Winny:
net.ipv4.conf.all.rp_filter = 0
net.ipv4.conf.default.rp_filter = 0
i wszystko śmiga tak jak chciałem!

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.