O co może chodzić z tym skanerem - pomaga reinstalacja sane-backends

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Śro, 24 Wrz 2014, 10:47:40 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 24.09.2014 09:31, od Łukasz Maśko:
> O co tutaj chodzi? Po uruchomieniu systemu skanera nie widać, ale jak
> przeinstaluję sane-backends to się pojawia. Oczywiście wersja identyczna, ten
>  sam pakiet. Wersja jest nieistotna, bo analogicznie działa na 1.0.23 z
> repozytorium. Nie rozumiem tego... :-/ Jakieś pomysły?
Może bez związku, ale u mnie zauważyłem, że jakieś wynalazeki p.t.
colord/colord-sane mocno się burzą w logach po włożeniu czegokolwiek w gniazdo
usb i to o totalne bzdury z końcówką „-MIB” (Men in Black ?).
Mnie interesuje jedno - po co mi to w ogóle do szczęścia ?

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski