Re: ( było: O co może chodzić z tym skanerem - pomaga reinstalacja sane-backends)

Lukasz Kies kiesiu w pld-linux.org
Śro, 24 Wrz 2014, 21:56:14 CEST

W dniu 24 września 2014 21:47 użytkownik Arkadiusz Miśkiewicz
<arekm w maven.pl> napisał:

> W fedorze wyłączają locking (od 2009r)
>
> --disable-locking
>
> Pewnie możemy zrobić to samo.

Cześć,

Katalog jest "kasowany", bo pewnie u Ciebie /var/lock to tmpfs. Masz
systemd? Możesz pokazać wynik mount?

Pozdrawiam,
Łukasz