Re: ( było: O co może chodzić z tym skanerem - pomaga reinstalacja sane-backends)

Lukasz Kies kiesiu w pld-linux.org
Śro, 24 Wrz 2014, 22:05:46 CEST

W dniu 24 września 2014 22:03 użytkownik Łukasz Maśko
<masko w ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia środa, 24 września 2014 21:56:14 Lukasz Kies pisze:
> [...]
>
> Owszem, używam systemd. Owszem, to tmpfs:
>
> $ mount | grep lock
> run on /var/lock type tmpfs (rw,relatime)
>
> Nie jest to moje zamierzone grzebanie, tylko "out-of-the-box".
Dodałem obsługę tmpfiles w rel. 0.2 (leży w test-builds), ale Arek już
rewertnął moją zmianę i po prostu wyłączym ten locking i puścił na
buildery.
Tak więc jeśli Ci się chce testować to masz rel. 0.2, albo po prostu
zrób upgrade poldkiem do rel. 1.

Pozdrawiam,
Łukasz