/dev/ttyUSB0

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Pią, 26 Wrz 2014, 16:59:19 CEST

On 09/26/14 16:36, Bartlomiej Zimon wrote:

> Taki plik masz?
> /lib/udev/rules.d/40-usb_modeswitch.rules
Tak, mam. Tak jak już pisałem nie jest to kwestia brakujących plików.
Co więcej w /lib/udev/rules.d/40-usb_modeswitch.rules znajduje się
regułka do mojego modemu.

PS. Nie ja jestem autorem wątku ale na jakiś wyjeździe w warunkach
polowych też spotkałem się z tym problemem.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.