/dev/ttyUSB0

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 30 Wrz 2014, 14:04:58 CEST

On 09/30/14 13:30, lord_Niedzwiedz wrote:

> No i właśnie o to chodzi.
> Kiedyś w dystrybucji działało wvdial. Od jakiegoś pół roku jest zwalone.
Jesteś pewien, że to wina wvdial a nie problemów z usb-modeswitch??
Wvdial jest z grubsza dość prostą nakładką na pppd więc nie bardzo ma
się tam co zwalić.

> Nie musiałem używać pppd (trzydziesto linijkowego).
Przede wszystkim połowa powyższych opcji to "tuning" w celu
ustabilizowania połączenia. Można spokojnie wywalić i będziesz miał to
co na wvdial (które w tle odpali pppd). W związku z tym to wszystko jest
rzeczą gustu czy wolisz odpalić pppd pośrednio czy bezpośrednio.

> Zresztą powyższa komenda nie działa  ;-/
Łachy nie robi musi działać - pod warunkiem, że usb-modeswitch
rwespawnuje Ci Huaweia jako modem. Jeśli nie to zamiast modemu masz dysk
USB i choć byś się skichał żadna z metod nie pójdzie. Pisałem Ci jak to
wywołać ręcznie.
Jaki masz błąd??

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.