smokeping 2.6

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Maj 2015, 15:21:42 CEST

Dnia poniedziałek, 11 maja 2015 15:09:43 Paweł Gołaszewski pisze:

> spec to możesz sobie z historii git-a wyciągnąć.

Tu chodzi o to, że mamy 2.4, a 2.6 dopiero trzeba zrobić. Jest na tyle inny,
że proste podbicie wersji nic nie daje, trzeba przy nim podłubać (trochę
próbowałem, przebrnąłem przez %prep, ale stanąłem na %build, a konkretnie na
BR-ach (nie miałem paczek poinstalowanych, a czasu na macanie też nie - żeby
nie było, to nie ja chcę tego speca, chciałem tylko pomóc).