kde i NetworkManager - hasła WIFI

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Wto, 26 Maj 2015, 15:00:52 CEST

modprobe ipw2200
ifconfig wlan0 up
iwlist wlan0 scanning

#################       WPA
# poldek -i wpa_supplicant

# Generowanie hasla psk, ew. trzeba dac w cudzyslowie
wpa_passphrase
# Edytujemy /etc/wpa_supplicant.conf
network={
         ssid="Komandor_Szafy_Garderoby_Wneki"
         proto=WPA2
         key_mgmt=WPA-PSK
         pairwise=CCMP TKIP
         group=CCMP TKIP WEP104 WEP40
         psk="tajne_haslo1234"
         priority=2
}

# Odpalamy
wpa_supplicant -Dwext -iwlan0 -c/etc/wpa_supplicant.conf
dhcpcd wlan0

--
Pozdro
lord_Niedzwiedz