Adobe Flash w Google Chrome x86_64 - jak?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Lis 2015, 19:32:33 CET

Udało mi się skutecznie przenieść instalację PLD z mojego starego laptopa na
nowy z przejściem na 64 bity. Udało mi się doinstalować biblioteki 32-bit,
żeby odpalić Acrobat Readera (przydaje się do wypełniania PIT-ów). Jedyne co
mi szwankuje to Adobe Flash w przeglądarkach. Niestety, jest mi ona potrzebna
do prowadzenia zajęć - znalazłem całkiem fajne narzędzie do tłumaczenia
studentom zasad działania protokołu TCP, ale jest we flashu i nie ma co liczyć
na przenosiny. Dlatego potrzebuję rad w uruchomieniu flasha.
Z góry dziękuję za pomoc.