PLD a KF5 (KDE Framework 5) - używa ktoś?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Wto, 3 Lis 2015, 14:22:10 CET

On Tuesday 03 of November 2015, Łukasz Maśko wrote:

> Dziękuje za odzew. No to na razie nie pomogę bo mam nawał innej roboty, ale
> potem - kto wie, jakieś paczki może zmajstruję. Rozumiem, że starszymi
> paczkami dziur się w sensowny sposób zapchać nie da?

Nie próbowałem.

By było ciekawej niektóre paczki z numerkiem 5 to są te same paczki co w 4. Te
same zawartości tarballi tylko przepakowane.

Trzeba uważać na to by paczkując by nie porobić duplikatów.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )