mdamd problem

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 4 Lis 2015, 13:55:15 CET

> Dobry.
> Sprawdziłem go badblockiem -svn,  po tym jak wypadł z macierzy.
> Dwa "na raz", bo smart jak widać nie raportował mi błędów na e-maila.

OK.
Kiedyś miałem przypadek, że jeden z dysków w macierzy miał uszkodzone
sektory i wyszło na to, że niestety przez jakiś czas ten dysk był
w macierzy jako ta lepsza kopia. Wszystko było do wywalenia, bo na dobrym
dysku były tez uszkodzone dane.
I tak jak wtedy mi ktoś napisał, że RAID nie chroni, przed taką awarią
dysku. Jak dysk padnie całkiem to tak. Wypada z macierzy i bez przerwy
można pracować dalej. Ale tak to niekoniecznie...

Grzegorz Pietrzak | tel. 504101590
Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.