mdamd problem

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Śro, 4 Lis 2015, 16:42:34 CET

> A ja bym wymusił relokacje na tym dysku, bo ile on ma przebiegu? 600h? Pewnie
> na gwarancji jest.
> Jak się pojawią relokacje to do reklamacji i tyle.
> Bo dysk jest lewy moim zdaniem.

Dyski mają kilka wiosen, więc lipa.
Mi chodzi tylko o niezawodność działania systemu, przed reinstalacją
zupełną powyższego serwera (to maszyna jeszcze nie zwirtualilzowana,
i686, więc w sumie jej się należy).
Ale wolał bym aby do tego czasu system produkcyjny działał na 2 dyskach,
a nie na jednym (badsectorowym).

Nauczony doświadczeniem sprawdziłem wszystkie serwery (monitorowanie
smarta, mdadm, dochodzenie emaili  ;-/).