Może ktoś ma źródła plasmoida do słowników YDP?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 5 Lis 2015, 13:52:04 CET

Dnia czwartek, 5 listopada 2015 13:47:43 Łukasz Maśko pisze:
> Kiedyś skompilowałem sobie i zainstalowałem plasmoid do obsługi słowników
> Young Digital Poland. Na stacji roboczej wciąż działa, ale w 32-bitach.
> Potrzbebuję toto przekompilować na 64 bity, ale podziałem źródła, a na
> sieci nie mogę tego znaleźć, jakby projekt wyparował (strona projektu
> jest pusta). Może ktoś posiada paczuszkę ze źródłami, którą mógłby się
> podzielić?

Znalazłem:
http://git.pld-linux.org/?p=packages/kde4-kdeplasma-addons-YDPDict.git

PS. Jak to jest, że mogę szukać pół dnia bezowocnie, a jak tylko napiszę tu
maila, to zwykle zaraz potem odpowiedź sama wyskakuje jak szydło z worka?!
;-) Nawet bez podpowiedzi z Waszej strony? :-D
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\