smart komunikat

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Pią, 27 Lis 2015, 15:38:41 CET

> W tym to tylko kryształowa kula może pomóc.
Widzisz żartownisiu nie każdy ma 2 dyski na krzyż  ;-p
Można nie pamiętać  ;-p

> Zaznaczyć, to młotkiem i przecinakiem?... Ale to nie będzie łatwe.
> No a później trzeba będzie chyba i tak wymienić dysk.
> Więc lepiej pewnie od razu wymienić te 3 sektory. Bierzesz śrubokręt,
> wyjmujesz stary popsuty dysk, wkładasz nowy i już te 3 sektory są
> wymienione bez zaznaczania i obawy uszkodzenia reszty komputera (młotkiem).

> Jak już wymienisz te 3 sektory, to już nic nie będzie dalej padać.
> Deszczu nie liczę.
Chodzi o to, że są walnięte 3 sektory na dysku 3TB.
To nie idzie dalej.
Pytanie czy trzeba koniecznie dysk wymienić w takim przypadku.
Skoro można by je było oznaczyć jako nie aktywnie i szlus.

ps. dowcipy raczej marnej jakości  ;-)