Pomóżcie mi naprawić bazę RPM-a - coś mi się solidnie zrąbało w systemie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 12 Paź 2015, 15:19:06 CEST

Dnia poniedziałek, 12 października 2015 15:11:15 Łukasz Maśko pisze:
[...]
> PS. W odwodzie mam listę pakietów, to udało mi się wyciągnąć (ale gdy
> katalog jest RO).

Przy okazji - tutaj będzie i tak kłopot, bo mam zainstalowanych trochę
pakietów już nieobecnych w repozytorium albo pochodzących z własnej
kompilacji, przez co poldek sobie nie poradzi jak należy. K...
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\