Jak teraz zainstalować PLD od zera?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Paź 2015, 08:25:49 CEST

Dnia czwartek, 22 października 2015 23:58:39 Łukasz Maśko pisze:

> W ogóle tak. Ale nie mogłem się do tego dokopać (nie zauważyłem, że na
> stronie github projektu jest zakładka "releases"). Spróbuję tej wersji.
> Dzięki.

No i q-pa. A konkretnie, mój laptop nie chce się zabootować z płyty CD w
trybie UEFI. Opcja uruchomienia z płyty jest tylko w trybie Legacy. W trybie
UEFI potrafi się odpalić z dysku (pendrive) USB. Ale zarówno przy CD, jak i
pendrive, próba uruchomienia RCD kończy się na nim komunikatem "Selected boot
device failed. Press any key to reboot the system". Płyta z Knoppiksem też się
nie chce odpalić. Startuje za to RCD 11.04 - tylko to straszny staroć i z tym
systemu chyba nie postawię :-/ Poza tym działa w trybie BIOS, a ja jednak bym
wolał w UEFI... (przy okazji - to mój pierwszy ever komputer z UEFI).

Jakieś podpowiedzi?