Starcie z grub-em - które tym razem muszę wygrać. Pomóżcie proszę.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 26 Paź 2015, 10:53:08 CET

Dnia poniedziałek, 26 października 2015 10:04:01 Mateusz Korniak pisze:

> Jak masz UEFI to raczej masz GPT i root wygląda jakoś tak:
>         set root='hd0,gpt9'
>
> Mi działa generowanie /boot/grub/grub.cfg po uruchomieniu
>
> update-grub
>
> mając:
>
> os-prober-1.66-1.x86_64
> grub2-2.02-0.beta2.6.x86_64
> grub2-platform-efi-2.02-0.beta2.6.x86_64
>

> powinien Ci dodać inne linuxy i windows z automatu.

Bardzo dziękuję. Nie omieszkam sprawdzić. Na szczęście system już wstaje, ale
zawsze jak można coś poprawić to lepiej.

Jednak wolę prostotę Lilo. Jakieś logiczniejsze mi się wydaje. Ale jak nie, to
nie.