Prośba o kontakt - pomoc w konfiguracji X-ów PLD'owych na Intel HD Graphics

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 30 Paź 2015, 15:39:51 CET

Dnia piątek, 30 października 2015 15:27:14 lord_Niedzwiedz pisze:
[...]
> [root w Misiek /]# cat /etc/X11/xorg.conf
[...]

Wielkie dzięki. Mi co prawda chodzi o sprzęt z wbudowaną grafiką Intela (Intel
HD Graphics 5500), ale i tą pomocą nie pogardzę. Na razie doszedłem do tego,
że akceleracja SNA powoduje u mnie kłopoty i muszę się przełączyć na starsze
UXA. W przypadku Radeonów tego dylematy nie ma. Pozdrawiam.