Po aktualizacji systemd do 221-7 nie działa obsługa dysków po etykietach

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 28 Wrz 2015, 14:33:19 CEST

Witam.
Po ostatniej aktualizacji systemd do wersji 221-7 (i686) system przestał mi
obsługiwać na starcie partycje podane przez etykiety. W fstab miałem
label=root zamiast /dev/sda2 i działało. A teraz już nie. Przy starcie
wykłada usługa systemd-fsck w dev-disk-by/x2dlabel-temp.service, co widać w
zrzucie z journala (przepraszam, że w takiej wersji, było mi łatwiej zrobić)
https://www.dropbox.com/s/rvorw61n80bu241/20150925_135625.jpg?dl=0
Potem same partycje nie są montowane, bo fsck się nie udało. W /dev/disk/by-
label wpisy są poprawne. Zmieniłem etykiety na nazwy partycji w fstab i
dzięki temu system wstaje, ale to tylko obejście problemu.

Czy teraz tak już ma być, czy też jakiś błąd w systemd (dziwi mnie ten ciąg
/x2d w nazwie usługi, jakby w którymś miejscu w jakimś skrypcie był błąd).
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\