Zablokowanie systemd w poldku

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Pon, 25 Kwi 2016, 09:26:17 CEST

On Sunday 24 April 2016 10:40:56 Krzysztof Szwaba wrote:
> Czy jest opcja zablokowania systemd w poldku
> aby przy aktualizacji systemu zachować domyślnie rc-scripts ?
W /etc/poldek/poldek.conf

# Ignore package list - packages fits given mask will be invisible.
# ignore = *-smp-* foo*
ignore = vserver-packages

nie zadziała?

> Ewentualnie czy można to osiągnąć w inny sposób ?

# Prevent package listed from being upgraded if they are already installed.
# hold = kernel* foo*.i686 th-test:* *-smp-* th-ready:bar*.x86_64
hold = kernel*

?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,