python-PyQt4-4.11.4-5 jest nadal popsute

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 31 Gru 2016, 17:51:13 CET

Dnia sobota, 31 grudnia 2016 14:11:05 Arkadiusz Miśkiewicz pisze:
[...]
> Spróbuj python*sip 4.19 jak tylko się pojawi na ftpie.

Sprawdziłem, ale to nie było to. Okazało się, że w pliku konfiguracyjnym był
jeden wpis, który z jakiegoś powodu przechodził na tamtym starym python-PyQt4,
a na nowszych wywalał plasmę w kosmos. Udało mi się go odstrzelić (ponowne
ustawianie kilkunastu apletów nie jest bardzo przyjemną czynnością) i KDE
wystartowało.