vserver, vpoldek i odtworzenie cache poldka

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Czw, 21 Sty 2016, 11:02:31 CET

Wiadomość napisana przez lord Niedzwiedz <sir_Misiek w o2.pl> w dniu 20 sty 2016, o godz. 20:38:

> Nie wiem czy to pomoże.

nie pomoże, ale dzięki :)
Problem polega na tym że poldek nie widzi listy zainstalowanych pakietów - i nie wiem jak zrobić żeby ją odtworzyć.

> Ja robiłem tak:
>
> #VServery migracja:
> vserver=compl;
> vserver $vserver stop
> sync
> time tar -cSf /Backup/$vserver.tar /{etc/vservers,vservers,vservers/.pkg}/$vserver

i to by właśnie nie wystarczyło - bo rpmdbcache nie jest skopiowane :)

Nadal czy ktoś wie jak naprawić brak tego cache’a? Na zdrowy rozsądek poldek powinien umieć go sobie odtworzyć…

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl