Po ostatnich aktualizacjach

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Czw, 28 Sty 2016, 00:10:10 CET

On 27.01.2016 09:05, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Jednym nie działa, innym działa (np mi - jeszcze nie napotkałem na problem z
> xami 1.18). O niedziałaniu czegoś dopiero co się dowiadujemy z tego wątku.

U mnie niby działa (Intel), ale:

1) są ewidentne lagi przy przełączaniu wirtualnych pulpitów
2) czasem to co jest jakimś programie wpisywane - np. link w polu adresu
- nie jest widoczny na bieżąco
wówczas kombinacja alt+tab razy 2 - rozwiązuje problem... mega
upierdliwe ;-)
Czasem z konsolą, czasem mejl - różnie

--
Andrzej