php70 & ownCloude

Grzesiek Sójka pld w sojka.co
Czw, 28 Sty 2016, 10:13:16 CET

Witam serdecznie,

Postawiłem sobie chmurkę i wywala mi następujące ostrzeżenie:

php does not seem to be setup properly to query system environment
variables. The test with getenv("PATH") only returns an empty response.
Please check the installation documentation ↗ for php configuration
notes and the php configuration of your server, especially when using
php-fpm.

Nie jestem w stanie namierzyć o którą paczkę php chodzi. Ma ktoś jakiś
pomysł??

--
Pozdriówka
Grzesiek