Kernel 4.6.1 i usypianie laptopa

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 17 Cze 2016, 19:21:59 CEST

Dnia poniedziałek, 13 czerwca 2016 10:53:58 lord_Niedzwiedz pisze:
[...]
> Po wpisaniu na laptopie dell:
> hibernate
>
> wyskakuje mi w odpowiedzi:
> /bin/echo: błąd zapisu: Nie ma takiego urządzenia
>
> daj:
> hibernate -v 3        (i sprawdź co Ci wypisuje)

To nic nie da, bo laptop się nie wybudza - w takim momencie żadnych logów nie
zobaczę, tym bardziej tych z momentu wybudzania.

Ale teraz, jakoś tak, laptop dobrze chodzi na 4.6.2, dla odmiany na 4.5.4 mi
się wczoraj wywrócił. Wniosek na chwilę obecną - zbieg okoliczności lub
problem z jakimś innym oprogramowaniem. Na razie sprawa zawieszona.