Kernel 4.6.1 i usypianie laptopa

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 18 Cze 2016, 08:47:34 CEST

Dnia sobota, 18 czerwca 2016 08:42:55 lord Niedzwiedz pisze:
> Mi Dell na 4.5.4 się nie wywala (reszta maszyn desktopy/serwery również
> nie).
> Wszystko stabilne.

Mi generalnie też nie. Ale akurat w środę miałem deadline na złożenie wniosku
grantowego i po prostu musiało się coś popsuć. Prawo Muphy'ego nie jest
bezpodstawne - po prostu w naturze wszystko musi się zgadzać i jak ci zależy,
to coś musi się popsuć ;-)

Teraz wszystko działa bez zarzutu. Oczywiście.