Brakujące tłumaczenia w różnych oknach GUI

Marcin Budziosz marcin.budziosz w gmail.com
Wto, 1 Mar 2016, 21:05:20 CET

Dzień Dobry,
Nie wiem czy dobrze trafiłem, ale szukam ludzi, którzy będą mogli
odpowiedzieć na moje pytanie.
Zauważyłem ostatnio braki w tłumaczeniu okienka "właściwości drukarki" przy
rozmiarze papieru i druku dwustronnym. Tak samo wygląda to zarówno na KDE
4.14, Xfce 4.12, Gnome 3.16. Więc jest to chyba związane z bibliotekami gtk
bądź qt. (Np inne jest okienko do tego w iceweaselu/firefoxie(gtk) a inne w
konquerorze(qt)), jeszcze inne w LO.
Czy da się to jakoś naprawić, gdzie powinienem pisać w tej sprawie?
Z poważaniem,
Marcin Budziosz