jbd

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Śro, 2 Mar 2016, 14:04:24 CET

> Wiadomość napisana przez lord_Niedzwiedz <sir_Misiek w o2.pl> w dniu 2 mar 2016, o godz. 13:47:

> Do jutra muszę postawić server z Dokerem (w pld brakuje w zależnościach
> aufs oraz demon z /etc/init.d/docker nie wstaje - trzeba odpalać rędcznie).
> Nie mogę nawet zainstalować maszyny na sda1 !!!!!
> Kernel panic i h.....
> próbowałem wszystkiego w geninicie  ;-(
>
> Nie ma żadnej płyty do instalacji PLD już ?? (kiedyś 100 lat temu
> pamiętam była).
> O dziwo z płyty rescue th2014 1.6-64bit mi to cholerstwo wstaje.

> [...]

Hej,

po co instalator?
Ściągasz rescue, nawet nie musi być PLDowe (bo ostatnio umarła stronka).
Ściągasz chroot od Dlugosza (http://dlugosz.eu/chroots/ <http://dlugosz.eu/chroots/>), rozpakowujesz.
Robisz chroot, odpalasz poldka, robisz upgrade *
potem w chroocie rm /dev/null (bo coś doń zapisuje a nie ma devnulla),
potem jeszcze znad chroota cp -a /dev/* /mnt/dev/*

A dalej to już tak jak lubisz.
Ja ściągam mój własny sprawdzony prekompilowany kernel, ustawiam lilo, fstab, ustawiam hasła,
po czym rebootuję już do działającego systemu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl