Przegladarky ;-)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 9 Mar 2016, 13:12:56 CET

Dnia środa, 9 marca 2016 12:20:07 Mateusz Korniak pisze:

> Ja mam ten objaw po każdym upgrejdzie Mesy od chyba ponad roku i dla co
> najmniej kilku ostatnich wersji z poldka.

Może po prostu linki główne są tworzone do niewłaściwych plików? Sprawdźcie
przy kolejnej okazji porównanie linków "mesowych" przed i po aktualizacji.
Ja mam na jednym sprzęcie Intela, na drugim NVidię i problemów nie
stwierdziłem.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\