BitCoin

Pawel Chmielewski pawel.chmielewski w gmail.com
Pon, 21 Lis 2016, 09:57:18 CET

W dniu 20 listopada 2016 11:51 użytkownik Grzegorz Sójka <pld w sojka.co>
napisał:

> Witam serdecznie,
>
> Mam w robocie maszynkę która chodzi 24/7 i postanowiłem otworzyć tam
> kopalnie. W środku są 2 grafiki ATI FirePro 2270, które chciał bym zaorać.
> Maszynka świadczy jakieś usługi sieciowe i od czasu do czasu robi za
> maszynę do pisania więc grafiki "nudzą" się dokumentnie. Problem polega na
> tym, że kompletnie nie mam pojęcia od czego zacząć. Podrzućcie coś na temat
> tego jak to wygląda w PLD żebym wiedział chociaż o czym czytać.

Na kartach graficznych żadnego BTC w tej chwili nie wykopiesz. Twoje
share'y nie będą akceptowane przez żadną kopalnię, karty są za wolne.
Ponadto żywotność takiej karty graficznej pracującej w kopalni to ca 6
miesięcy. Potem do śmieci. Weź to pod uwagę.
Być może da się na GPU wykopać jakąś inną kryptowalutę, LTC, Ether, Doge
(kiedyś można było na niej sporo zarobić) Samo kopanie jest proste -
rejestracja w jakiejś kopalni -> konfiguracja klienta (ustawienie portfela,
loginu hasła do kopalni) i jazda. Nie ma tu żadnej filozofii.

--
Pozdrowienia,