Czy PLD nie ma wine 32-bitowego?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Wto, 22 Lis 2016, 15:25:04 CET

Wiadomość napisana przez Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> w dniu 22.11.2016, o godz. 13:02:

> Ależ ma. Tylko musisz zainstalować paczki w wersji i686 - czyli multilib na
> x86_64 i wtedy i686. Ja tak mam i działa.

No faktycznie, na to nie wpadłem.
Tylko jak poprawnie dodać multilib do poldka?
Dodałem źródła i686 i było PRAWIE OK. Prawie, bo nagle się okazało
że pakiety x86_64 mogę upgrade’ować wyłącznie przy pomocy tych i686 :(

Na szybko spróbuję jeszcze zrobić upgrade wszystkiego co trzeba na x86_64 i wtedy
dorzucić i686 do pld.conf…

Pozdrawiam,
—
Jacek